Powered By Blogger

Thursday, January 2, 2014

.Azam Tahun 2014.

Assalamualaikum

Perghhh perghhh.. Aku pun nak share jugak azam aku untuk tahun 2014 ni walaupun azam2 sebelum ni asyik kelaut je tapi aku nak pastikan azam tahun ni aku nak buat betul2. Tahun ni kan umo aku dah 26 tahun. Dah matured dah. Dah x bole main2 dah. 

1. NAK KURUS
Baru tadi aku timbang. Berat aku dah cecah 73kg! Amaigad!!! Dah gemuks sangat dah. Risau+sedih pun ada. Risau sebab badan dah terlampau berat. Sedih sebab kenapa aku bole biar badan aku naik2 sampai macam ni. I need to do sumthing. KENA!! 

2. NAK JADI ISTERI & UMMI YG BAIK
InsyaAllah.. Aku sentiasa terapkan dalam diri aku semoga dapat jadi isteri dan ummi yang baik untuk husband dan zara's. Semoga Allah tingkatkan kesabaran untuk aku dalam menjaga rumahtangga kami ni.

3. TINGKATKAN KERJAYA
Sejak dapat gud news ari tu aku dah makin bersemangat nak keja. InsyaAllah tahun ni aku nak tingkatkan prestasi keja aku. Aku nak bagi 100% untuk keja aku. Xmau main2 dah!

4. NAK TAMBAH BABY
Hehehe.. InsyaAllah kalau diizinkan oleh Allah. Kalau ada rezki teringin jugak nak pregnant tahun ni. Zara's pun dah 2 tahun. Time muda ni lah aku nak buat anak. Kalau lambat2 kang dah x larat dah ye tak.

5. AKTIF BERBLOG
Rajin la sangat hahahah.. Ni lah salah satu hobby aku. Aku suka cerita pasal diri aku. Tahun ni nak rajinkan diri update blog sentiasa. Chaiyok chaiyok!

Ermmmm.. Aku rasa tu je kot azam aku tahun ni. Cukuplah banyak2 kang x tertunai plak. 

Okbai

NotaKaki: hope tahun ni membawa sinar kebahagiaan pada kami sekeluarga :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.