Powered By Blogger

Monday, July 14, 2014

.World Cup dah Habis, Germany Menang.

Assalamulaikum

Habis jugak world cup akhirnya. Aku ni xdakla minat sangat tengok bola. Ermmmm.. Sikit pun tarak. Husband minat tapi xdakla sampai gila. Kalau bole kena tengok tapi kalau x tengok pun xpe. Disebabkan world cup ni siaran dia time nak bersahur, rajin jugaklah husband layan. Lagi2 pasukan yang dia minat, Italy dan Brazil tapi dua2 kalah, acaner tu?

Kalau tanya aku pasukan mana aku sokong, sori satu pun aku x sokong. Aku layan sikit2 je tu pun nak sedapkan hati husband. Sikit2 ajak aku teman dia, x koserr aku huhu!

Hari ni kan final world cup. Siaran dia kol 3 pagi, apsal awal aku pun tatau. Malam tadi husband siap ajak aku tido awal. Katanya dia nantuk sangat2. Padahal aku tau taktik dia nak bangun sebab nak tengok bola. Kol 1.30 husband bangun dia ingatkan dah kol 3, dia sambung tido balik. Pehtu xtau kol bape dia bangun lagi tapi aku rasa time tu belum kol 3. Dia siap bawak selimut nak tido kat luar. Motippp sangat kan. Aku tengok jerr perangai dia. menggelupur x tentu pasal haha!

Time aku bangun sahur tu terkezut haku, tengok tv dah lari tempat. Rumah aku ni xdak astro. Cuma ade UNIFI saje. UNIFI awal2 dah hantar notis bagitau diorang x bagi siaran untuk world cup. Husband pun menggedikla ajak aku p cari ariel tv. Bila pasang gambar x cantik plak. Pasang kat tempat lain baru cantik, sebab tu tv tu dah lari tempat. Sanggup tu..


Masa Germany jaringkan gol, aku dengan Amani jer yang dapat tengok. Husband p verak. Kesian kannn, padahal dia mengadap tv tu punya la lama nak tunggu gol. Last2 kitorang yang dapat tengok. Time gol tu, aku dengan Amani menjerit, husband dalam toilet pun jerit sama bhahaha! Terus keluar toilet, husband cakap verak x lawas. Sesuatu sangat muahaha.

Lepas ni, lena la tido wahai husband ku. Tunggu lagi 4 tahun eyh. Time tu nty caner la perangai dia. Dok seret selimut lagi ke pehtu tido kat luar. Macam2 perangai dia time world cup. Ajak kitorang tido luar la pehtu bila bukak tv kena marah dengan Amani sebab Amani jenih tido x suka ade cahaya. Kesian2.. 

Bubye

p/s: Aku memang harap Germany menang sebab Argentina tuh Israel kan?!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.