Powered By Blogger

Wednesday, August 24, 2011

.Drama 'Ramadhan Terakhir'.

Assalamualaikum.

Entry kali ni aku nak cerita pasal drama Ramadhan Terakhir. Setiap hari selasa - khamis pukul 10.30pm di tv3. Minggu ni minggu terakhir dan aku harap aku dapatla khatam cerita ni (b, jgn ajak saya keluar dating ye).. Bagi aku cerita ni memang best. Ala-ala keinsafan gitu,wah.. ;)



Kenapa drama ni best? Bagi aku, jalan cerita ni memang lain dari cerita yang lain, kita x expect pun rupanya cerita dia mcm ni.. Ooo.. Sebab tu aku terkinja-kinja nak tengok cerita ni tambah2 dah nak abis kan, kena la tonton, nty kt ofis bole lah berlawan dengan kwn2.. Masing2 nak bercerita padahal cerita tu sama je semua orang tengok saje je nak lawan sapa paling hebat bercerita, sapa yang paling tahu semua. Ppuan kan besa la tu,heh.

Lagi satu sebab cerita ni best sebab ada di antara pelakonnya memang terbaik. Ni pada pandangan aku sahaja, klu orang lain tgk dia berlakon over ke tu pendapat masing2. Dalam drama ni dia pegang watak jahat. Memang menjadi la aku tgk pun geram. Meh aku tempek gambar dia ye.. Tgk bwh.



Ha.. ni lah orangnya.. Rupa-rupanya dia ni adik Ogy Datuk Ahmad Daud. Dat's why lakonan dia hebat, ada darah seni rupanya. Mcm kakaknya, multi talented. Nama dia Fazlina Datuk Ahmad Daud. Orang kata sebelum ni dia aktif dalam dunia teater. Patutla lakonan dia hebat, teater ni sebenarnya lagi mencabar dari drama n filem sebab teater secara live, kena berlakon betul2 dan jangan buat silap, klu terbuat silap pun kena pandai cover la kan,heh. Pape pun, aku memang minat cara dia berlakon. Ok, aku nak stop sni dlu, esok nak keje. 
Tata ;)

p/s: Jangan lupa tonton drama ni ya.. Majulah drama Malaysia utk negara. Peace Yo..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.