Powered By Blogger

Thursday, August 25, 2011

.Moga Cepat Sembuh.

Assalamualaikum.



Just wanna share with u all tentang seorang gadis remaja yang bernama Rara Zikry atau Zarith Nadhira Binti Muhammad Zikri. Kepada yang sedia maklum rara menghadapi penyakit Hypoxic Ischaemic Encephalopath. Berpunca daripada kecederaan otak disebabkan kekurangan oksigen kesan daripada sesak nafas. Yang pasti aku rasa ramai yang dah tau macam mana rara bole jadi seperti sekarang sejak kisah rara keluar kt berita.

Sebenarnya, aku x tahu langsung cerita pasal rara ni.. Aku baru tahu pun dari fb wardina yang mana wardina ada letakkan gambar dia dan rara semasa wardina melawat rara di hospital. Maha suci Allah.. Dia lah yang menentukan segala-galanya.. Hari ni kita sihat mampu melakukan apa saja tapi kita x tahu esok lusa diri kita macam mna.. Walaupun aku x kenal rara tapi sebagai saudara semuslim aku doakan rara cepat sembuh dan bole menjalani kehidupan yang lebih baik dari sebelum ni. Kisah rara sebelum dia jatuh sakit x perlu lah aku kongsikan kt sini sebab ia hanya bole mengundang aib kepada rara. Sama2 kita sedekahkan doa kepada rara supaya dia kuat dan cepat sembuh dari penyakitnya. Semua ni adalah takdir Allah yang Maha Esa, mungkin ada hikmah yang besar disebaliknya.


p/s: Get well soon.. Amin..  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.