Powered By Blogger

Friday, August 19, 2011

today is my S.A.D day


Entry hari ni agak sedih..Bukan agak tp memang sedih pon. Tadi happy sebab hari ni last day keje for dis week tp bila dah masuk ptg mood dh jadi sedih. Rasa mcm x dihargai. Actually almost 2 years im working here, i try my best to be a gud worker but aku redha klu keje yang aku buat selama ni x dihargai. Feel sad right now nasib baik esok cuti dah malas nak pikir pasal keje. After married, aku rase nak cari keje lain, keje yang betul2 aku minat n bukan keje mcm ni lg. Rase mcm dah x guna keje kat sini. Rase mcm nak blah je dari sini tp memandangkan aku nk kawen n kena kumpul duet lagi, so aku kena pendam jela perasaan ni.

Selama ni aku focus dgn keje aku, buat itu buat ini tp sedih sgt bila ada sesetengah pihak yang masih x perlukan aku. It's okay tapi rase sedih sgt.. Hmm,mungkin ade hikmah di sebaliknya kan. Allah selalu menguji kita itu tandanya Dia sayangkan kita.. Dat's why aku kuat. Oh, skang dah pukul 5.33pm.. I need to go home. Lupakan semua sedih2 ni sbb xde makna pn bg aku..Nak balik dah, bubye.. smile ;)

p/s: Kesian x kat ak? ;(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.