Powered By Blogger

Thursday, August 18, 2011

nak T.U.K.A.R

Hi..hehe..dah behabuk rupanya blog aku nih..lama btul x update kan. X rajinla tp skng ni mcm rindu plak nk bukak blog walaupun xde follower kan,hikhik..nevermind,aku x kesah..blog ni sengaja aku cipta untuk luahan diri aku.contoh klu kita ade problem kat sini la tempat utk meluahkan perasaan kan..tp klu ade sape2 yang sudi baca blog aku yang x seberapa ni dialu-alukanlah.. ;)

Entry kali ni xde pape yang best pon just nak lembutkan tgn aku kt keyboard ni sbb dh lama x mengarang,ceewah..Promise,lepas ni nak rajinkan diri update blog ni..And one more thing, aku nak tukar sikit design n background utk blog aku,setuju x?hehe.. harap2 keje aku yang belambak kt ofis tu x mengganggu aku nk berblog ni..currently,dis is my hobby.. update my lovely blog :)

p/s: semoga hobby ni akan kekal smpai bila2..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.