Powered By Blogger

Friday, August 19, 2011

List for my E-day

Assalamualaikum. 


Aiceh, dah pandai bagi salam ;) Ni entry kali yang ketiga utk ari ni,wakaka.. Gila bebenor aku menghupdet blog ni. Erm.. memandangkan my E-day hanya tinggal 4 minggu, aku nak listkan apa2 yang sudah siap dan yang still pending. Masa mula2 plan nak kawen (awal tahun ni jgkla) very the excited tau, mcm2 dlm kepala hotak aku ni, sampai tiap2 ari la dok google psal kawen ni,hikhik..gatai no. Tapi bila dah nak dekat dgn tarikh ni mcm ada rase malas je nk siapkan smua benda sebab setiap kali aku pikir psl kawen je msti kepala ni pening.. Baru aku tau skang bknnya senang nak kawen ni, byk benda nak kena pkir lepas kawen dah ada tanggungjawab plak. Dat's why sesapa yang nak kawen make sure anda bersedia okeh! 

Back to da point, here the list for my E-day:
                     1. Date - 17th Sept 2011 (Confirmed)
   2. Venue - Rumah kat kg 
 3. Time - Around 12pm
                                                  4. Baju for Engagement - In progress (siap 15th Sept 2011)
                                                                                   - Veil (PENDING)
                                                                                   - Kasut (PENDING)
                                                                                   - Tudung (DONE)
                                                   5. Kenduri - Gotong royong
                                                   6. Doorgift - Gula2 (PENDING)
                                                   7. Hantaran for Him : 
                                                               - Baju melayu nikah+sampin (DONE)
                                                    - Songkok+sejadah (DONE)
                                                         - Body Shop (mandian) (DONE)
                                       - Perfume (DONE)
                                            - Belt +wallet (DONE)
                                                   - Kek (optional) (PENDING)
                                         - Coklat (PENDING)
                                                        - Potpuri (optional) (PENDING)

Aku rase yang ni je kot yang perlu utk majlis E-day aku nty.. Mcm2 perasan ada ni..takut,seronok,hahaha.. Apa2 pun aku mesti kena melalui jgk hari ni kan.. kena kuat semangat, atasi rasa gemuruh tu.. takut nty bakal mak mentua nak sarungkan cincin x terkena jari manis sebab aku ni bila takut mula la satu badan menggigil..Siot tol,hahaha.. Malu ah.. 

p/s: Malu2 kucing.. kucing pon x malu mcm aku,hikhik ;)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.