Powered By Blogger

Friday, October 14, 2011

Aik,cepatnya??

Assalamualaikum.

Hai2.skng da ade mood nk hupdate blog tau,hehe..doakan aku sentiasa rajin mcm ni tau! sebnarnya byk benda yg ak nk hupdate kt blog aku ni tp aku ni sshla nk mengarang bagai sbb aku mmg x reti,haa..nak cerita satu benda pun amek masa lama.yela,kt blog ni jela yg aku bole share pasal aku,bila aku geram kt blog ni jgkla aku lepaskan.hebat kan! tapi tulah ssh nk susun ayat.skng tgh belaja majukan karangan aku ni.ah,melalut sudah kan..

Back to da story ya..korang perasan x skng ni cepat sgt masa berlalu kan.?ke aku sorang je yg perasan ni?skng ni dh masuk bulan 10,bpe bulan je lg aku nk kawen.tak sangka btul! dhla byk benda aku x siapkan lagi,bole bersenang lenang..siap besarkan bdn lagi,hahaha.x sedar diri langsung kan. 
smpai masa kelam kabut mmg padan dgn muka aku!

Skng ni aku tgh bz siapkan dokumen nikah.tp separuh jalan je,hehe..aku ade isi borang nikah kt ofis itu ari tapi terpostpone sbb aku lupa nama penuh ejaan abg aku.ayah aku dh lama meninggal so abg aku la yg jadi wali aku nanti.igt balik umh nakla isi borang tu siapkan smua tapi haram sampai ke ari ni borang nikah tu senyap dalam fail dalam bilik aku.apela nak jadi kan.nampak gaya cm xnk kawen je aku ni.xpe2,nty klu ade mood nk isi borang baru aku mula,heh!.

p/s: Cptla..nk kawen nih :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.