Sunday, October 30, 2011

.Alhamdulillah.sejuk mata memandang.

Assalamualaikum.

Dah rajin dh nk hupdate blog nih,yeay! tibe2 idea nk berblog dtg, trus je terjah keyboard takut idea hilang.ceh,mcm hebat je aku ni kan,hoho.ok2,straight to da point ya.kali ni punya entry nk ajak korang cuci mata tgk artis2 yg dh mula betudung.Alhamdulillah..sejuk je mata memandang.perasan x sekarang dh makin ramai artis yg dh mula bertudung kan.bukan senang tau nk dpt hidayah dr Allah.moga2 x hangat2 taik ayamla ya.mari2 kita tgk!


farah af yg makin cntik sejak bertudung ;p


catriona ross yg berhijrah selepas melahirkan


irma hasmie yg sweet sgt bila bertudung 


kakak ella,jojie pon dh mula bertudung ;)


siti nordiana juga dh bertemu dgn hidayahnya


raja farah pon dh behijrah.makin cantik dan matured


dan yg da latest..diana amir ;)

Alhamdulillah..kesimpulannya bila kita bertudung ni mmg sejuk n sedap mata memandang.sentiasa perbaiki diri dan positifkan pemikiran bhw tudung tu bkn menyusahkan bahkan ia salah satu basic bagi seorang muslimah.dan yg penting jgn bertudung sbb nk ikut nafsu fesyen ya,niat dh salah tu.aku ni bknnye bagus sgt tp sekadar nk menyedarkan diri sendiri jge okay! ;p

p/s: cantik betul,haih 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.