Powered By Blogger

Sunday, October 16, 2011

.just love dis couple.

Assalamualaikum.

Hi my dear blog.tiba2 je rase nk tulis entry psl dis couple yg aku adore sgt.very sweet+loving couple.sapekah?tgk gmba kt bwh ya..






Ha..sweet kan.Aida gadis melayu with her husband,saiful nizam.pembaca berita tv3.bila tgk gmba diorng ni sejuk je.nampak sgt diorng ni mmg ditakdirkan utk bersama.Aida baru je melahirkan puteri sulung,Aida Eirdeena bt Mohd Saiful Nizam.dgr cerita baby diorng sakit.pape pn kite doakan agar baby diorng cepat sembuh mcm baby2 lain k (=

Sbnrnye nak sgt hbgn aku n incik tunang mcm diorng.bukan aku je tp semua couple kt luar sana sama cm aku kan.hbgn yg sentiasa diredhai dan dilindungi Allah.moga hbgn aida dan saiful kekal ke akhir hayat hendaknya.begitu jgk dgn aku.same2 lah kite doakan ya.

p/s:gmba kt atas diambil dr pakcik google.wink*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.