Powered By Blogger

Wednesday, October 5, 2011

.geram sama kakak tu.!!

Assalamualaikum.
Hari ni xde hai untuk pembuka kata sbb hati aku yg kecik ni amat bengang+sakit hati. Nk taip entry ni pon aku tekan kuat2 keyboard untuk melepaskan bengang ini. GILA,BUSUK HATI semua aku bagi title free kt kakak tu!

Hah, ko igt ko dh lame keje sini ko bleh buli junior mcm aku nih senang2 ke? ko tu patut sedar diri dah tua sedar perangai ko mcm ape. Jangan sampai aku hilang rase hormat dekat ko! Aku x penah rase bengang cmnih sampai aku migraine kejap smlm. Haish, sekarang aku dh kenal mana satu kwn mana satu lawan. Tgk muka baik ja tapi perangai very da BURUK.

END.

p/s: Blog ini untuk melempiaskan rasa marah aku, tq blog.sekian.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.