Powered By Blogger

Saturday, October 15, 2011

D.I.E.T

Assalamualaikum.

Haip! hepi saturday! seronok kan berminggu2 setelah sekian lama x rase cmnih.best mmg best tapi program dietku time cuti minggu mmg selalu x berhasil.dh banyak kali dh usaha tp gagal jerk.

Start from tomorrow kena kuatkan iman dan hati supaya program aku ni berhasil dgn jayanya okeh!so,esok bole start..


hehe..wish me luck ya.sikit je lg ke arah itu.ari ni diet sampai terbabas-babas.ke mana hala nth diet aku.x bole tahan nafsu lngsung.ni bru nafsu mkn nfsu lain xtaula,hahaha.cmne nk kawen cik oi!! kang x muat gmba klu bdn tu gemok.

Mlm td kuar ngn incik tunang temankan die pegi men futsal.haha,jd tukang sorak! 1st time kot aku temankan die pegi men futsal.segan jgk nk pegi sbnrnye sbb yg men tu kebanyakannye budak2 Probe(dept kami berdua).seganlah mak!!hehe.dahla x balik umah trus je pegi sane.badan pon faham2la kan,tp disebabkan x sampai hti nk menhampakan incik tunang aku ikotkan je.cover2 je bau tu,hehe.sampai kat sana bukan aku sorang je yg ppuan ade jgk bdk2 Probe bwk istri diorng,xdela aku sunyi sgt kan.nak dijadikan cerita kan,time tgh tggu incik tunang aku ternampak ade sorang kakak ni tgh bwk mcd! fuh,mmg menguji btullah.aku ni pantang tgk mcd tau mula la bdn ni menggigil-gigil nk mkn ayam goreng mcd.itu mmg feveret aku.bila incik tunang dh abes men apa lagi aku mula la mengayat die belanjakan aku mcd.die angguk tanda setuju,yes!aku menang,hahaha.


Dah abes men futsal,hati2 dh berbunga-bunga ni sbb dh terbayang mkn ayam goreng mcd,hehe.tp len plak jadinya..incik tunang ajak aku pegi lepak minum kt seri bidara(dkt dgn sunway pyramid)dgn wan ngn nakib.kesian kt diorng sbb diorng ajak g karok tp aku xnk sbb time tu dh pukul 9.30 igt nk balik trus kan,lagi pun bdn dh letih,penat keje n sebgai ganti incik tunang temankan diorng minum2 kt sane.aku pn x kesah sbb igt nk minum2 je.sampai sane,cari tempat,order air.aku order air barli suam,mkn xde sbb igt nk mkn ayam goreng kan.incik tunang order teh o ais n nasi lemak,hambik kau lpas bersukan trus kumpul lemak balik,hahaha..nk kalahkan aku ke?minum punya minum smpaila air aku habes,balik x jgk.dalam kol 11.30pm bru smua nk gerak balik.nakib balik ngn istri die,my datang ambik.diorng nk gerak balik kg my kt sg buloh.wan plak xtau nk g mne sbb die kate nk berjalan2 dlu yela balik umh pn xde org.incik tunang htr aku balik ke kl.atas moto aku ckp kt incik tunang..'lame sgt lepak minum sampai perot ayg dh kenyang dh.xnkla mkn ayam goreng mcd!'.incik tunang balas..'ai,igtkan dh lupa nk mkn ayam goreng mcd,hehe'.mmg geram dgr jawapan die.rupa-rupanya die kenakan aku eyk.ajak aku lepak minum kt bidara lame sgt smpai x bole g mcd! gile geram! tp xpela,at least xdela lemak dlm perot ni bertambah kan.

Sampai umh dlm kol 12am. balik tukar baju basuh muka,boom!tdo trus.sumpah aku penat gile.mandi pon x.mmg aku x ske mandi,hahaha..

p/s: sblm kawen nk diet habes-habesan,pas kawen aku mkan habes-habesan! (+

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.