Powered By Blogger

Tuesday, October 11, 2011

DIY sendiri

Assalamualaikum.

Dah lama kan aku x hupdate blog. hmm..memang ikot musim betul klu nak hupdate blog ni kan. bukan calang2 orang bole hupdate blog tiap2 hari tau.aku x segagah tu! tapi aku tgh berusaha utk jd segagah itu. 

ok,back to da story ya..skng aku tgh bz terjah blog blogger b2b utk buat persiapan majlis kawen aku nty. aku plan nak buat DIY sendiri.rase2 aku ni bole x?hehe..aku ni sbnrnye ade mslh suka buat kerja separuh siap.cmne nk buat DIY?ha,lu pikirla sendiri. tapi utk ari bersejarah aku yang x lama lagi ni,aku igt nak buat crepe flower paper cm gamba kt bawah ni ha.


cantik kan.hehe..tambah berkobar2 semangat aku nk buat.ngee..at least ade jgk hasil tangan aku utk kawen aku nty kan.so,minggu ni aku igt nk start buat dh.kena start tanya kt pakcik google cara2 nk buat crepe flower paperni.mohon doakan aku bole buat ya.nty dh siap bole aku sharekan dlm blog ni,hehe.

p/s: ok,next entry aku akan hupdate utk majlis kawen aku ya.dis blog will be my new b2b blog.ngee.. ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.