Powered By Blogger

Wednesday, November 16, 2011

.30 days.

Assalamualaikum.



Fuh! lagi 30 ari je lagi nk melangkah ke alam bahgia.hehe..x sbar rase nye nk tukar status tp kadang2 takut jgk.nk pikul tanggungjawab seorng isteri ni bukan senang lebih2 lagi budak muda mcm aku ni (muda ke?hehe)tapi xpe,aku mmg dh bersedia dari segi mental dan fizikal,ceewah!

Skng ni mcm2 benda aku x siapkan lagi..haih.kad jemputan pon still in progress.design aku dh siapkan cuma tggu nk print je.nk pegi print pon aku xde masa.keje aku byk sgt2 skng.mkin lama mkin bertimbun.igtkan ujung2 tahun ni bole lah relax tp yang hadoo!!

Klu aku tgk kt pakcik google,dlm sebulan biasanya bakal pengantin dh siap smuanya tp aku x.mcm2 lagi nk siapkan.xpe,aku kena rajin curi masa utk siapkan semua nih!

p/s: sabar ya juju!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.