Powered By Blogger

Saturday, November 5, 2011

P.E.N.I.N.G

Assalamualaikum.


Hi! sehari sblm menyambut Aidiladha.semua mesti tgh busy kan nk prepare lauk utk esk.tp aku dpt curi2 mase nk hupdate blog ni.almaklumla rindu ble tinggalkan blog ni lame2 ade je benda aku nk cerita.


Ari ni pagi2 dh pening psl nk kawen.smlm mak aku ade col org kampung aku yg anak die ade nk kawen hujung bln ni.makcik ni ckp tok kadi (tok kadi sama yg akn nikahkan aku) xnk nikahkan anak die kt masjid sbb masjid tu kari'ah lain.klu nk die nikahkan jgk buat kt rumah atau masjid kari'ah sndri.sbnrnye aku dh siap plan nk nikah kt masjid tu sbb masjid tu baru n cantik tp xde rezki aku.so,buat kt rumah jela,huhu..


Lagi satu pening psl doc nikah yg still pending lg.fmily aku dh bising npe lmbt sgt htr doc nikah.mne x nye,incik tunang aku tu yg lmbt sgt siapkan doc nikah die.aku tggu doc die je.pasni nk balik kg plak nk mintak cop kawen.aku hrap sgt2 semuanye berjalan dgn lancar.xde masalah dan dipermudahkan semuanya.ni nk col naib kadi pon takut. (tok kadi pegi indon) takut kena marah sbb bru skng nk siapkan doc nikah.argh,lantakla..asal aku dpt kawen sudah,hoho


p/s: blik kg nk amek cuti lg,huh!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.