Wednesday, November 23, 2011

dah x lame dah

Assalamualaikum.

Selamat hari rabu. ;) gembira tp hati sudah berdebar2..dh mula rase cuak,takut mcm2la.lagi 22 hari lagi aku akan menamatkan zaman bujangku.aku masih x percaya yang aku akan kawen pada usia aku 23 tahun.ya,masih mentah lagi tp aku dh bersedia dr segi fizikal dan mental utk menjadi seorang isteri.yg menjadi masalah skng aku x mampu nk tahan nafsu mkn aku.lepas je aku bertunangsemangat makan aku makin menjadi-jadi.badan dah makin naik,aku dah mula risau.takut klu2 baju nikah aku x muat.eii,seram plak bila aku pikirkan.aku nekad mulai esk aku nk start diet balik mcm dulu2 sebelum aku bertunang.

Aku igt nk start puasa,alang2 bole bayar puasa terus ye tak?aku igt nk puasa sampaila dekat nk kawen.xpe,tahan sikit lepas kawen nty bole mkn byk2,hehe.lagi satu,aku penah dgr org ckp nk dekat2 kawen ni klu bole puasa la seminggu utk naikkan sei dan mse bersanding nty peluh x keluar,bole percaye ke?aku pn xtau..tp aku igt nk buatla.mne tau btul2 seri naik bdn pn bole slim klu puasa ni,hehe..

rindu saat ni..rase mcm nk btunang lg sekali bole x?hihi

p/s: Harap2 semangat nk kurus tu masih ade la ya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.