Powered By Blogger

Tuesday, November 1, 2011

.cinta elysa.

Assalamualaikum.

Haip! byk jgk ari ni entry dikeluarkan,hehe.semangat dan idea tgh ade beb! actually baru abes tgk drama bersiri slot Lestary kt tv3,cinta elysa.aku bkn peminat tegar cerita ni sbb tiap2 minggu aku skip jgk tgk cerita lain.tp mlm ni saje2 try mengade nk tgk cerita ni mne tau dpt menusuk hti aku memandangkan si hero n si heroin ade kesah kontroversi,heh! xnaklah gosip lebih2 sbb x bestlah blog ni jd blog gosip gosipper.




Bagi sinopsis sikit ya.cinta elysa mengisahkan cerita tentang Aril(Botak) yg terpaksa menjalankan tanggungjawab menjaga ibu saudara dan sepupu2 nya yg membenci dan memusuhinya.bapa saudara die sblm meninggal dunia mewasiatkan Aril supaya menjaga keselamatan anak-anaknya.watak Aril adalah seorang yg samseng dan dianggap liar dan dibenci ibu saudara dan sepupu2 nya.jd,dlm keadaan dibenci dia terpaksa menjalankan amanat bapa saudaranya walaupun terpkasa berhadapan dgn ibu saudaranya yg menjd penghalang.walaupun Aril nmpk liar tp dlm diam,Aril menaruh hati kpd Elysa(Fasha).camtulah serba sedikit sinopsis cerita cinta elysa ni.

Bagi pendapat aku,jln cerita agak best dan mmg bestlah klu nk layan tetiap minggu.lg best sbb nk tgk muka botak yg agak jantan.jantan beb sbb dh ade misai,hoho.gatai sekejap! so,minggu dpn bole layan lg ya!

p/s: perasan x aku asyik post cerita botak berlakon ja??

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.