Powered By Blogger

Monday, November 28, 2011

saya dh x sabar nak kawen!

Assalamualaikum.


Hai! agak gatal bkn entry ari nih.memandangkan sudah tidak lame lg saya(sdh btukar dr aku supaya lebih sopan) akan menikah maka hati saya sudah membuak2 utk menukar status saya.ya,mmg sekarang musim orang bekawen sbb tuh bila saya bukak fb hnya ada gmba2 org bekawen saja.tgkla bila dh smpai turn saya besok saya akan pastikan saya upload gmba2 kawen saya berguni-guni,hahaha! (sila jgn muntah)


Saya tidaklah gatal sgt seperti entry di atas cuma baru2 ni bila bln nov akan hilang dan bln dec akan menjelang fikiran saya sudah mula tidak keruan.semangat ke keja juga sudah tiada.asyik fikirkan majlis perkahwinan saya yg akan berlangsung tidak lama lagi.muka makin comot bdan makin berlemak tambah2 di kawasan perot yg mana saya terpaksa membeli korset utk menyelesaikan masalah itew.tp Alhamdulillah tanpa bantuan korset saya berjaya memakai baju nikah saya dengan jayanya tanpa ada sebarang bonjolan di perot,yeay!! (buang duit je)


InsyaAllah,bila balik kg nty saya akan buat appointment utk buat spa for bride.sudah survey dan hrganya hnya rm150.murah kan sbb pakej ni termasuk lulur,facial muka,bleaching n sauna.wah,dah x sabar nk berspa ;) okay,stop sini dulu sbb saya perlu tgk tv yg dari tadi asyik mengganggu konsentrasi saya utk menulis blog.


bye.





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.