Powered By Blogger

Tuesday, September 24, 2013

.Baju Kelawar Je.

Assalamualaikum

Betui ka kalau pakai baju kelawar maknanya orang tu pemalas? Kalau tuan badan tu aku maknanya betui la kekeke. Selama ni aku x penah terpikir plak orang yang pakai baju kelawar tu orang pemalas sampaila kawan aku bagitau. Besa la.. Aku ni kan slow sikit. Lagi satu xdak masa kot aku nak pikir benda yang remeh temeh ni uolls. Yang aku tau aku suka pakai baju kelawar ni sebab senang. Men sarung ja*x ka pemalas nama dia tu kan.. Erm..* pastu kan bila pakai baju kelawar ni rasa sejuk ja. Bila tidoq bole tarik sampai atas,muahaha

Aku pakai baju kelawar ni bukan 24 jam. Ada jugak kalau aku rasa nak pakai seluar aku pakaila tapi aku xdakla nak pakai seluar pendek ka apa sebab kakak ipar aku tinggal sekali dengan kitorang. Segan plak aku nak pakai cekci2 ni,hikhik. Jalan terbaik aku pakaila baju kelawar ni. Bila famili husband datang pun aku still pakai baju kelawar tapi versi tangan panjang. Kat dalam aku pakai la seluar panjang. Kan ka baju kelawar ni jarang kan.

Kalau kakak aku dia suka gosok dulu baru bole pakai. Baju kelawar kan cepat kedut. Dia memang jaga penampilan sikit. Aku? X koserrr. Lepas ni aku xmau beli baju kelawar dah. Ingat pasni nak beli baju tido yang jenih t shirt paras lutut tu *feeling remaja*. Xdakla husband serabut ja tengok aku. Kan ka aku ni muda jelita. X sesuai kot kalau kat rumah aku serabai,mihmihmih. Dulu ya kott sekarang aku dah start pelan2 ubah perangai aku. Dulu balik keja malas mandi muahaha. Sekarang bila balik terus aku mandi *oke tipu aku tengok tv jap*. Okla kan ada gak 1 benda yang berjaya aku ubah. Bangga weh..

Okbai

P/s: cian kan kat baju kelawar orang panggil dia baju pemalas. Cian cian.. Xoxo


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.