Powered By Blogger

Tuesday, October 1, 2013

.Welcome October.

Assalamualaikum

Wah.. Dah masuk bulan 10 kan. Kejap ja dah nak hujung tahun. Banyak lagi kot azam aku yang belum lepas. Nyampah tauuu.. Azam nak kuruih tu la yang lepas2 dari dulu lagi. Tu lagi aku nyampah tu. Xpa.. Aku selalu positifkan diri aku. Masa ada banyak lagi. Ke x kuruih bole sambung tahun depan. Buat azam untuk tahun depan plak ye dak,muahaha.

Macam2 plan bulan ni aku nak buat. Nty kalau aku free dan ada mood nak berblogging aku share kat sini ya. Lagi pun x lama lagi hari raya haji kan. !st time jugak tu zara's beraya haji, ngeh2x.. Taoi tahun ni turn aku beraya kat teluk intan.. Jauh dengan famili. Sobs sobs..

Okbai

p/s: Welkam oktober sangattlahh!! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.