Powered By Blogger

Tuesday, October 8, 2013

.Xdak Rezki.

Assalamualaikum

Bulan ni period aku datang lewat. Seminggu lewat. Aku dah suspect aku pregnant *pitam*. Dahla tanda2 pregnant semua ada kat aku. Kebelakangan ni aku asyik mual2 ja. Lain sangat lah daripada biasa. Bila aku cakap dengan husband aku "mungkin" pregnant, husband dah suka lain macam. Amboiii b.. Suka nampak.. Aku plak bukannya x suka. Kalau ada tu Alhamdulillah. Aku terima dengan hati yang terbuka ecewahh. Tapi kalau dah xdak nak buat camne.. Xdak rezki la tu kan.

Aku dengan husband memang plan nak anak lagi tambah2 si husband tu. Kemain dia sampai buat budget cukup x kalau nak tambah lagi sorang anak *gigit2 jari*. Memanglah kalau bole aku nak time muda2 ni lah nak beranak ja. Nty bila dah tua tengok anak2 membesar ja. Time muda kan kita still sihat dan kuat kan. Senanglah nak pregnant ka apa. Tapi untuk aku punya situasi kena hold dulu la. Aku kan czer masa bersalinkan zara's. Kalau nak pregnant lagi at least kena tunggu zara's cukup 2 tahun baru aku bole pregnant balik. Takut luka dalam x sembuh lagi kan. Lagipun bekas czer dulu still sakit lagi. Aku ingatkan dah x sakit dah. Dah setahun kot. Rupanya aku tanya kawan aku yang czer, anak dia dah setahun lebih pun dia sakit lagi. Adoii la hai..

Bila dah confirm aku x pregnant terus diri ini rasa nak diet balik uolls. Kan ke aku perasan aku cam pregnant kan. Dalam masa aku perasan tu macam2 la aku makan sampai boncit la peyut aku ni. Kununnya confirm la tu pregnant x kesah dahla badan kauu gemoks ke x. Ni dah period padan muka kauu kena diet balik. Degil ni. Tarik telinga kang ar baru tauu. So, memandangkan aku nak diet balik korang tadahlah siap2 aku akan post entry2 aku pasal diet. Lantaklah asal aku kuruih *mata ke atas sangat2*. 

Okbai

P/s: tingin sangat nak pegang baby yang kecik2 tu.. Sabar ya ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.