Powered By Blogger

Monday, October 7, 2013

.Stress Lagi.

Assalamualaikum

Haih.. Kalau keja ni xdak stress, tensen memang lah x sah! Aku dah letih sangat kalau asyik stress ja. Dahla aku ni jenih x reti nak control stress. Kalau hari tu aku stress semua la tau aku bad mood. Memang nampak sangat muka aku masam. Macam hari ni, kenapa lah bad day sangat ni. Dahla sorang2 dok gigih plan semua pastu kena bebel plak dengan sorang manager ni. Dahla ari isnin. Spoil kan the whole week lah!

Selalu kan aku kena dengan manager sendiri. Ni bila kena laser dengan manager lain rasa down sangat. P la lari kat husband jap tadi. Nangis kat dia, hukhuk. X bole nak tahan dah. Dah lama kot x kena camni. X bole terima la. Pagi tadi pun ingat cam x nak makan bekfes sebab stress sangat sampai x lalu nak makan *besa stress aku lapaq ni x lalu plak*. Tapi aku gagahkan jugak nty xdak tenaga plak khenn, giteww la..



Okbai

p/s: ingat nak half day je tapi partner aku off ari ni, so memang x bole ponteng, hwahwa.. T_T Mencik!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.