Tuesday, October 22, 2013

.Demam Laaa.

Assalamualaikum

Hari ni aku dengan husband x keja woiii.. Malam tadi pengasuh aku col bagitau dia demam. Semalam masa amek zara's dia dah bagitau aku dia rasa macam nak demam. Husband dia memang dah kena demam. Virus agaknya sebab kat tempat keja aku pun ramai yang dah demam. Musim jugak mungkin. Sekarang kan sekejap panas sangat sekejap hujan lebat. Memang x bole agakla cuaca sekarang.

Aku bila pengasuh dah cakap camtu memang confirmlah aku kena cuti khenn. Aku mak2 yang jenih mithali gitteww *mata ke atas sangat2*. Malam tadi plak masa tido aku terjaga, pegang badan amani panas sangat. Aku bagitau husband xpyhla p keja bawak anak p klinik. Husband ok ja. P klinik doc check amani ok ja cuma ada batuk berkahak n selsema. Tapi yang demam si amalia plak. Padahal malam tadi amalia okay ja. Kan aku dah cakap diorang ni suka bertukar. Haish pening mak.. *urut2 dahi lincin kite*.

Balik dari klinik weolls anak beranak p melepak kat mapley jap. Sarapan katenyerr sementara nak tunggu manjaku bukak kol 10 khenn. Husband nak beli botol susu anak nak ganti botol susu yang pecah kat rumah kaklai ari tu. Sedih tauuu.. Tup2 ari ni apa yang malang nasib xtaula.. Amalia plak yang buat pecah botol susu lagi satu. Kat mapley plak tu. Semua orang tengok. Malu seyhhh.. Habiss sudah dua2 botol susu version glass zara's. Kira lama gakla diorang pakai botol susu tu. Pape pun memang puas hati gilerr pakai botol susu ni sebab senang nak cuci. 

P manjaku carik botol susu tommie tippie glass dah abes derr.. Xdak rezki nak pakai botol susu tu dah. So kitorang pun decide beli jela tommie tippie yang plastik punya. Tapi nty lagi 3 bulan kena tukar lagi la urmphh.. 

Okbai

P/s: bes sekali sekala mengcutikan diri sendiri nih. Rasa nak buat tetiap hari gittew!! ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.