Powered By Blogger

Thursday, October 2, 2014

.Gemuk Kerrr?.

Assalamualaikum

Aku ni kan sejak nandung ni sensitip je. Besa la kan mak buyong. Tambah2 kalau dengan husband mesti nak kena sentap. Saja nak amek perhatian je. Tapi husband buat x layan *tumbuk dada dia tau*. 

Sekarang ni aku dah pregnant 7 bulan. Maka badan ni dah mengembang dengan jayanya. Tapi biasa la pomps kan kalau bab2 berat badan ko naik pastu ade orang mengeji ko mesti ko sakit hati kan. Aku pun macam tu jugakla sobs sobs.. Padahal ko tengah nandung apsal ko nak terasa hati plak kan. Tapi itulah hakikatnya seorang wanita. Nandung x nandung, bila kena kat batang idung ni weiiii rasa nak libas tudung ni kuat2 kat muka dia huh! 

Dahla keji aku cakap aku pendek pastu mengata plak dari tepi dah x nampak idung nampak pipi je. Kojaq sangat tau. Idung aku dah kembang kempis menahan marah nasib iolsss pandai control. 

Sekarang memang aku kuat makan ate lepas makan je 3,4 jam for sure aku lapar balik. Kalau setakat perut berbunyi je xpe ni sampai menggigil camne kan. Terpaksalah aku makan jugak. Sebab tu badan makin naik. Lagipun aku nandung lahhhhh. X faham ke dalam ni ade orang. Stresssss aku ni manusia macam ni. 

Bubye

P/s: lepas deliver kena diet kaw2. Ko tengoklah!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.