Thursday, October 2, 2014

.Minyak Naik Oiiii.

Assalamualaikum

Kahkahkah!! Cantik2 nak balik raya haji minggu ni harga minyak dah naik. Sep sikit! Baru je weolss kira budget untuk bulan ni. Mesti kena kira babe sebab bulan ni kan kitorang pegi melaka pastu minggu ni raya haji, nak balik dua kampung tau. Tu belum kira makan minum beli barang lagi. Rakyat marhaen macam weolss gini lah.. Semua kena kira, kalau x budget larikkkkk.. Hujung bulan makan megi sobs sobs..

Malam tadi bukak fb banyak benor orang up status pasal harga minyak naik. Macam2 status la keluar. Luahan perasaan katanya.. Xpela labuuuuu.. Naik 20 sen je.. 20 sen tu sikit je macam nak beli gula2 untuk anak2.. Baru2 ni memang x bole terima lah apa semua lah, lepas ni semua orang lupa lah hihi!

Bubye

P/s: tengah berkira kira nak balik raya ke x ni.. Kalau x balik nangis mak aku tepi bucu tangga sobs sobs..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.