Powered By Blogger

Sunday, June 24, 2012

.tilam OH tilam.

Assalamualaikum.

Hye! hepi sunday. esok dah start keje balik,hmm.. mula la badan ni dah start malas2 gitu =_=' harap2 minggu ni berlalu dengan cepat ye,hehe. oh ya! saya nak share pasal tilam untuk babies saya. skang ni saya tengah ligat mencari tilam+cadar yang super gojes. saya memang xde niat nak beli sebab saya nak mintak tolong mak saya yang buatkan tilam untuk babies saya,hehe.. bole ye mak. so, saya start survey cadar2 baby yang cantik2. banyak yang saya jumpa sampai rambang jugakla mata saya nak pilih yang mana satu ni (lumrah org ppuan kan >_<)

*kredit to Little DJE

Ni salah satu contoh yang saya dapat dari fb Little DJE. cantik kan. x tahan bila tgk benda2 cantik camni, geram sangat oke! memandangkan saya nak tilam yang besar saya kena la paksa mak saya buatkan dan material cadar tu saya kena gigih cari. ari tu saya ade nampak kat ikea, quite gud, kain die pon sejuk je tapi x banyak choice,huhu.. nty bila ade kelapangan nak cari kat nagoya ke jakel ke, ade kan? x sabar sgt nak siapkan tilam utk babies. camne lah hasil nye nty kan. harap2 cantik dan selesa utk babies saya ^_^ 

okbai.

p/s: kekabu pon x beli lagi camne nak siap,huhu.. ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.