Powered By Blogger

Monday, June 25, 2012

.rasa besalah.

Assalamualaikum.

Hye! ari ni saya cuti sebab pinggangku ni sakit sangat. memang tiap2 ari bila bangun pagi je pinggang ni mesti sakit. yelah, bila tido bukannye bole mengiring pon. kalau mengiring belah kanan baby tendang, kalau mengiring belah kiri baby yang satu lagi ni tendang. so, saya kena tido menelentang je. nasibla..babies punya pasal kan,xpela ummi terima. ummi x penah nak salahkan anak2 ummi klu ummi sakit sebab ummi sayangkan anak2 ummi sgt2 ^_^


Memang masa pregnant ni saya asyik cuti dan mc je. bukan saya sengaja ke apa tapi kalau time sakit pinggang ni dtg adui..memang sakitla. Allah saja yang tau sakit ni, huhu.. sebab tu saya rasa besalah sgt kt en suami sebab selalu x pegi keje. kesian en suami dapat isteri mcm ni. sikit2 x pegi keje. saya mintak maaf T_T


okbai.


p/s: rase besalah sgt kt en suami,hmm..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.