Powered By Blogger

Monday, September 29, 2014

.Mau Patah Kaki Kot.

Assalamualaikum

Aku ni dok penat dah pikir kenapa la sampai sekarang husband xnak hantarkan aku p amek lesen. Berbuih dah mulut ni dok bising tapi x jugak terbawak bawak. Dah nandung kali kedua dah ni. Agaknya nak tunggu aku ngidam lesen kete kot baru bole dapat amek gagaga. 

Nyesal sangat dulu masa mak offer aku p amek lesen masa tunggu result spm aku xnak. Alasan aku mudah ja.. Sebab sayangggg sangat nak tinggal tv bole? Memang dulu aku gilaaaa sangat kat tv. Sebab tu mata kite dah rabun sebab selalu sangat tengok tv. Dulu2 xde astro tapi citer apa pun aku layan. Paling gila time tu citer drama hong kong. Sapa minat macam aku sila angkat ketiak haha!

Aku selalu terpikir macam mana kalau husband sakit masuk hospital ke.. Bukan aku mintak tapi aku just terpikir je. Dengan anak2 lagi. Macam mana nak jenguk husband, nak pegi keje lagi. Tu semua aku kena pikir. Xkan aku nak mintak tolong orang kan. Bukan semua orang nak tolong kita time kita susah. Tapi tu la maybe salah satu sebab husband x hantar aku ke class lesen sebab mahal. Tu memang aku x nafikan. Sekarang ni nak amek lesen kemahin mahal. Terduduk mak bila dapat tau lesen sekarang rm1+++. Pengsan iolsss, boooo..

Lepas ni kena buat tabung jugakla. Sekarang ni apa2 mesti aku buat tabung. Semangat gittew iolss p kutip tipuware kosong semata mata nak dapatkan wishlist iolsss. Tapi aku x penah isi duet pong yang selalu isi husband je.. Err camne tuh?




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.