Powered By Blogger

Sunday, September 7, 2014

.Zara's Macam2.

Assalamualaikum

Hihi.. Sebelum genap 2 tahun bulan ni sesajer je mak diorang ni gedik nak post pasal diorang. Macam2 sebenarnya perangai diorang sejak dah besar ni. Kadang2 baik sangat.. Kadang tu asyik gaduh sampai tarik rambut n gigit! Menjerit jugakla aku bila diorang bergaduh. Sejak jadi mak2 ni dah biasa sangat dah bab2 jerit ni sampai kadang tu zara's gelakkan aku je bila aku marah diorang. Kongajo sangat.

Ni gambar time kitorang pegi makan kat oldtown. Baby dalam peyut ni ngada2 nak makan roti oldtown. Husband ok je kalau bab baby nak. Kalau bini dia ni hegeh2 mintak macam2 mintak mahap le dia nak layan,huh! Sebab tu kalau aku tingin sumthing cecepat je aku cakap baby yang nak, bole gittew?? Opss!!

Sampai kat oldtown mesti carik pensel ngn kertas dulu. Pastu conteng sampai meja2 pun korang conteng sekali eyh. Tengok tu, sorang tulis tangan kanan, sorang lagi tangan kiri. Yang tangan kiri tu ikut ummi sangat tau,hihi.



Haa, ni dah start drama diorang ni.. X bole beli 1 mesti gaduh je keje. Sabor jela. Husband tu dah x koserr nak layan diorang. Dah biasa sangat kejadian macam ni. Nasib time tu xde orang kalau x malu weh. 







Amalia relax je.. Dah asyik dia je yang dapat. Amani makan roti jela eyh.. Kesian.. Kalah dengan kakak, kikiki..

Bubye

P/s: Korang gaduh ke apa ke ummi tetap sayang tau!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.