Powered By Blogger

Friday, September 12, 2014

.Oh Baby Jangan Buat Ummi Mcm ni Lagi.

Assalamualaikum

Aku sangat cuak ok. Start dari petang semalam baby x aktif sangat. Aku ade bagitau dengan husband baby x gerak sangat. Husband try sedapkan hati cakap maybe baby penat. Ok, aku pun pikir la positip kan.

Pagi ni aku pasan lagi baby still x aktif. Biasanya kalau pagi2 ni lah yang dia aktif sangat. Sampai aku penatla dia dok main dalam perut aku ni. Tapi pagi ni xde. Kalau gerak pun slow je. Aku dah start risau. Yela.. Kita bukan tau kat dalam ni camne. Ok ke dia. Aku bagitau kat husband lagi. Husband ajak p scan. Dia pun risau sama.

Sebelum solat jumaat, kitorang keluar p klinik dekat2 dengan tempat keje. Jumpa doc aku citer la baby x aktif. Doc ajak scan, nampak doc pun macam risau. Alhamdulillah masa scan tu, doc tunjuk heartbeat baby. Normal heartbeat dia. Baby pun ade gerak jugak tapi pelik aku x dapat rasa macam selalu. Siap baby isap jari lagi haha. Doc cakap movement baby ok. Sempat tendang ummi time tengah scan tu. Time tu memang aku dapat rasa dia tendang. Syukur Alhamdulillah..

Lepas abes scan, doc ade pesan kalau 2,3 ari lagi still rasa macam ni better p hospital buay ctg. Nty bole dengar heartbeat baby. Baik doc.. Demi baby aku sanggup buat apa saja. Aku dah cukup risau sesangat bila jadi macam ni. Nak buat keje pun x bole. Plisss baby.. Lepas ni jangan buat ummi macam ni lagi k. Ummi sayang kamu.. Sayang kamu lebih dari nyawa ummi sendiri, tskkk..

Bubye

P/s: sentiasa doakan kebaikan anak2.. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.