Powered By Blogger

Thursday, September 18, 2014

.Selamat Pengantin Madu.

Assalamualaikum


Gugel tenet jew..

Korang layan x cerita ni? Sedih ok. Hari rabu n khamis mesti aku siap2 terpacak depan tv sebab nak tengok cerita ni. Nasib orang xde astro cam gini lah. Dah 3 tahun aku pujuk husband pasangkan astro tapi sikit pun dia x layan *libas rambut*

Cerita ni start dari episod 1 aku dah follow so bila dah tengok jadi lagi best sebab kita dah tau cerita dari awal. Nak tau sinopsis pepandai korang lah gugel, hehe.. Aku kasik tau sikit jela.. Cerita pasal bermadu. Lakonan fasha sandha, aiman hakim ridza dan eina azman. Sonok gak layan gedik si eina ni sampai aku naik gewam kahkahkah. Pastu tetiba air mata bercucuran. Macam aku plak si fasha sandha. Orang dah kawen mcm ni lah tambah2 tengah pregnant. Sensitip dia lebih sikit, kikiki. Nasib husband x join tengok kalau x mesti dia gelakkan aku.

Kadang tu aku paksa gak husband tengok sekali. Bagi peringatan sikit ingat senang ke nak kawen banyak ni, huh! Semua benda ko kena tanggung. Yela, dah pandai buat pandai tanggung lah. Dah xde istilah nak menyesal plak kan. Ha, kan aku dah ter emo. Pomps kan, emosi dan drama tu seiring jew hehe..

Bubye

P/s: aku memang minat drama melayu. Korea2 ni aku x layan, zassss..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.