Powered By Blogger

Thursday, August 22, 2013

.Diet Atkins ku yang kantoi.

Assalamualaikum

Hye peeps! Hari tu aku ada cerita pasal diet atkins kan tapi bila dah try sumpah susah gila! bukan diet tu yang susahkan aku tapi aku ni yang sengaja susahkan diri sendiri. Actually memang best diet cara ni sebab daging, ayam, telur bole hentam makan muahaha tapi bila time bulan syawal ni yang jadi penghalang aku sikit.. kan ka nasi segala karbo semua x bole makan.. tuuu yang seksa jiwa raga aku ni. al maklumla den kan dapat banyak undangan open house.. cmno tu?hewhew

Pikir punya pikir sebab badan punya pasal kan.. aku decide time weekdays aku on diet x makan nasi. bila ada open house baru aku amek nasi gitew. ok x idea aku ni? Alaa.. bulan syawal ni ja, lepas ni aku diet la sungguh2 ^__^

Sebenarnya bukan selalu sangat pun aku kantoi diet. kalau stress keja ka apa mesti aku bedal ja makan apa saja. part tu memang x bole nak control. tu la penawar bad mood aku hokeyy.. kadang tu bila tengok kawan2 yang cun gila babas tu mula la insaf nak diet balik. tu la perangai aku dari dulu. mula2 ja semangat lepas tu hancuss.. tapi lepas abes ja syawal, open house bagai aku tekad nak diet kaw2.. penimbang aku dah beli. lepas ni bole la aku check selalu berat badan aku. kalau x kuruih lagi xtaula khennn..

Bubye

p/s: sedih betui entry kali ni T_T


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.