Powered By Blogger

Tuesday, August 13, 2013

.Selamat Hari Raya 2013 Uolsss.

Assalamualaikum

Fuhhh.. Cepatnya la hai bulan ramadhan.. Pejam celik pejam celik dah masuk bulan syawal. Syukur Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan beraya bersama keluarga aku. 

Tahun ni raya yang paling bermakna dalam hidup aku. Buat pertama kali aku dapat beraya dengan anak2.. Dapat lak raya tahun ni turn aku balik kurau, lagi la hati mak ni berbunga bunga kembang hikhik.. Disebabkan line x berapa nak okay kat kg aku, makanya terpaksa lah aku postpone update entry pasal raya tahun ni. 

Aku x amek cuti panjang pun. 2 ari saja. Tu pun nasib baik raya deret ngn weekend so xdak la rasa nak amek cuti banyak sangat. Selasa ni dah masuk keja balik. Banyak nak kena kumpul semangat ni.

Bubye










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.