Powered By Blogger

Tuesday, August 27, 2013

.Mohd Chan Abdullah.

Assalamualaikum

Hari ni buhsan xdak nak buat apa + stress sikit sebab badan rasa malas sangattt nak keja boley?? Lunch tadi ajak husband p makan luar. Bukan selalu pun. Tetiap hari asyik dok makan kat cafe ja. Jemu kott..

Lagipun husband dah janji nak belanja aku sempena husband dapat naik gred baru. Alhamdulillah.. syukur.. rezki anak2. Sambut kat chan abdullah pun jadilah asalkan belanja,hikhik. Sebenarnya restoran chan abdullah ni makanan dia sedap2 jugak tapi x kena sangat dengan tekak iolss sebab tekak aku tekak kampung. Makanan kat chan abdullah ni semua x pedas. Restoran cina muslim la kata kan tapi.. tapi.. sedap walaupun x pedas, acane tuh?

Ni haa appetizer, ceewwaahhh.. Dim sum. Memang sedap tauuuu.. Walaupun harga dia mahal pastu dim sum dia cenonet ja tapi aku tetap suka dengan dim sum ni. Aku order 6 bijik. Lain2 rasa. Harga kalau x silap aku RM7.20 untuk 6 bijik dim sum.



Aku makan wantan yee mee with bbq chicken. Kan aku cakap makanan dia x pedas. Nasib dia bagi sekali cili padi. Baru bole jalan dengan aku *belagak kauu.



Husband order nasi goreng seafood. Aku curi2 makan jugak nasi goreng ni sebab husband dok puji ja nasi dia sedap. Memang sedap pun. Rasa macam nak p tanya taukey masak nasi pakai beras apa. Bole try masak kat rumah plak.



Air bandung cincau aku punya. Husband plak minum air teh bunga. Tu memang feberet dia. Xtau la apa yang sedap teh bunga ni. Aku xdak nafsu langsung nak minum air tu. Bagi free pun terima kaseh jela,huh! Apa salah air teh bunga tu pun xtau, ngeee..




Lepas abes makan, borak2 jap dengan husband sampai xtau nak borak apa dah. Siang malam dok berkepit ja laki bini ni sampai xdak point nak cakap apa dah. Nasib bini dia ni suka dok pokpek, ada ja idea nak mengumpat sana sini, oppsss!!



kbai

p/s: Hari ni diet kitew kantoi lagi, lalala ;p


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.